diumenge, 5 de juny del 2016

Emojis

Algu que també esta molt de moda ultimament són els emojis. Segurament tothom sabeu que és però per si un cas, els emojis són lo que et surt en el whatsapp, al hangouts, al facebook i a totes les xarxes socials i segur que sempre els veieu: Vas a comprar "phoskitos" i emojis, obres el mòbil i emojis, agafes les claus i emojis, vas a jugar al tipic futbolin i la pilota es d'un emoji,...
PREGUNTES:
Tens algu amb emojis?(Contesteu en els comentaris)
Quin és el teu emoji preferit?(Contesteu en els comentaris)


Jo tinc un clauer del meu emoji preferit i una pilota del futbolin amb una cara Happy

El meu emoji preferit és aquest

~L~


2 comentaris:

  1. Jo tinc un coixi i lo dels phoskitos
    El meu emoji preferit es el de la cara happy

    ResponElimina
  2. jo tinc un coixi un clauer un "cuelgamoviles"o com es diguin :-)

    el meu prefe es el que treu la llengua cap un costat
    ~julia ~

    ResponElimina