dimecres, 26 d’octubre del 2016

Tendencia super kuki

Avui per fi estrenem la part de roba de moda i ho fem amb aquest article que va d'una tendencia que jo la segueixo bastant i m'agrada molt i es,... La roba "solta".
Aixo és molt kuki i molt chic però sobretot MOLT kuki. Jo recomano que ho proveu perque mola molt.
Aqui hos deixo un exemple per si no heu entés ben bé de lo que parlo:
Espero que ara ho hagueu entés :)

Mireu hos deixo un exemple molt especial:
Ahir un@ amig@ mev@ em va dir: L, no et va una mica gran aquesta desuadora?
Jo li vaig respondre: Ja pero és la moda i és super kuki no creus?
Ella em va contestar: Ah,... Es que jo no segueixo la moda
I jo finalment li vaig li vaig dir que la veritat jo no segueixo la moda perque m'agrada ser mes "unica" però aixo era molt kuki. Al final la vaig convencer i avui ha anat amb una samarreta que li anava un pel gran m'ha guinyat l'ull i ha començat a riure.

I ara hos preguntareu:
I aquesta boja per què m'explica aixo?

Doncs la veritat no ho se xdddd


Bueno fins aqui ha arribat aquest post

Adeeeeeeu :)
Espero veure més gent amb aquesta kuki tendencia

~L~

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada